Fujitsu стартира Lifebook4Life кампания у нас


Fujitsu анонсира новата си кампания на стилно „червено парти” в FloCafe 

Японският гигант Fujitsu обяви старта у нас на глобалната кампания Lifebook4Life. Всички преносими компютри на производителя се предлагат под марката Lifebook, а партньорите на Fujitsu ще получат редица предимства на силно конкурентния пазар за лаптопи, заявиха представители от българския офис на четвъртата по големина ИТ компания в света.

Здравина, сигурност, дълъг живот на батерията и свързаност отличават Lifebook моделите на Fujitsu. От компанията подчертаха също усилията, вложени в дизайна на мобилните компютри, както и факта, че лаптопите Fujitsu имат 30-годишна история, съчетавайки японски и немски технологии.


Новите лаптопи на компанията впечатляват с дизайн и ефективност

Кампанията Lifebook4Life е разработена съвместно с Intel. Тя ще даде на партньорите на Fujitsu набор от програми и стимули за тестване и продажби на широка гама от преносими компютри LifeBook, оборудвани с ново семейство процесори Intel Core с VPRO технология.

Освен че осигуряват висока производителност за днешните ресурсоемки приложения, моделите Lifebook се отличават с дизайн, който допълва лайфстайла, както и с разнообразни характеристики, съответно за потребителите от консуматорския и корпоративния сектор.

Коментар