Vivacom с награда за най-добра вътрешнокомуникационна кампания

VIVACOM получи престижната награда на Grapevine Awards за най-добра вътрешнокомуникационна кампания. Компанията беше номинирана и успя да впечатли журито на конкурса с проекта си „Големите 5”. Наградата беше връчена вчера от председателя на журито Кевин Рък, ръководител на Комуникационната стратегия за регионите на Обединеното Кралство в Бритиш Телеком.

Проектът “Големите 5” има ключово значение за цялостната комуникационна стратегия на компанията по въвеждане и утвърждаване на корпоративните ценности, защото това е първият проект, в който служителите изцяло имат решаващата роля и отговорността да определят онези свои колеги, които в най-голяма степен олицетворяват корпоративните ценности и неформално са се превърнали в пример за подражание. Кампанията поставя началото на ежегодна класация, която и в следващите години ще продължи да отличава най-добрите служители, които според своите колеги въплъщават в себе си ценностите на VIVACOM – ефективност, динамичност, честност, иновативност и вдъхновение.

Официалната церемония по връчването на наградите Grapevine Awards беше проведена вчера в хотел Радисън. В оспорваната битка за призовете се състезаваха компании с утвърдени традиции в организирането на  вътрешнокомуникационни кампании и събития за мотивиране и сплотяване на служителите си.

Конкурсът за наградите Grapevine е създаден по инициатива и идейна концепция на Apeirоn Academy, организация, която работи и вече има утвърден опит в популяризирането на професията вътрешен комуникатор в България.

Коментар