AMD разширява партньорската си програма

AMD добави специален раздел за дистрибутори в своята партньорска програма. Разширената AMD Fusion Partner Program ще осигури достъп на партньорите-дистрибутори до всички нейни предимства, за да им помогне да ускорят продажбите, стана ясно от Canalys Channels Forum в Барселона, където компанията отбеляза първата годишнина на програмата.

Производителят също така обяви AMD Rewards Program, която създава допълнителни стимули, базирани на продажбите, за да усили техният ръст в канала.

Дистрибуторската „писта” в AMD Fusion Partner Program е отворена за партньори в канала с дистрибуторски бизнес модел, включвайки под-дистрибутори, доставчици, мастер-дистрибутори, преки дистрибутори и други. Този раздел покрива партньорите, които дистрибуторат всички AMD продукти и платформи като централни процесори, графични процесори, клиентски и сървърни системи и работни станции.

Дистрибуторите ще се възползват от промоции, поддръжка, достъп до програми за генериране на търсене, обучения и средства за подпомагане на партньорите да изграждат квалифицирани екипи, с което допълнително да подпомогнат продажбите. Преструктуриране на инвестициите в избрани AMD партньори ще подсили търсенето от страна на техните клиенти чрез програмата за стимули AMD Rewards Program.

Програмата за стимули е глобално онлайн средство, насочено към повишаване на ръста на продажбите в канала, изграждане на лоялност у партньорите и създаване на търсене за AMD решения във всички продуктови категории. Включването в нея е само с покана, като тя осигурява достъп до нови ресурси, средства и поддръжка за усилване на партньорските взаимоотношения с AMD, с достъп до стимули на индивидуално и партньорско ниво.

Партньорският портал AMD Fusion е с обновен дизайн и ще служи като ключово средство за AMD Rewards Program. Той ще представлява едно централно място, където всички партньори, включени в програмата AMD Fusion, ще могат да достигат практически до всичко необходимо за по-ефективно маркетиране и продажба на AMD продукти.

През следващите две тримесечия AMD планира да въведе на етапи тази програма за стимули, като процесът стартира от днес с пилотни програми в Канада, САЩ и Бразилия.

Коментар