Таблетите минават през три етапа

Истинският потенциал на таблетите все още не е разкрит. Развитието на тази категория продукти минава през три етапа, посочва президентът на ARM Holdings Тудор Браун пред сп. Форбс.

В момента пазарът на таблети се характеризира с доминиране на един производител – Apple. „Трябва да уважаваме iPad, тъй като този продукт сам създаде и разви пазара. Не са много пазарите, където доминира една компания”, коментира Браун.

Очаква се обаче настъпване на втора фаза, когато другите таблети ще заемат своето място редом с iPad. Президентът на ARM е учуден от мудността на конкурентите, на които са били необходими цели девет месеца, за да пуснат подобни продукти.

Третата и окончателна фаза в развитието на таблетите ще настъпи тогава, когато този тип устройства започнат да се свързват безпроблемно към външни екрани, в частност телевизори, смята Тудор Браун.

Много хора в момента колекционират музика на iPod. По подобен начин таблетите ще станат хранилище на видео, прогнозира шефът на ARM – компания, която доставя процесори за мобилни устройства от рода на смартфони и таблети.

Третата фаза ще отнеме от 3 месеца до 3 години, тъй като разработката на съответните технологии е нелека задача, смята Браун.

Коментар