София, 20 октомври 2010 г. – Най-мащабният стажантски проект, за чиито свободни места се бориха над 3000 човека, раздаде сертификатите на всички успешно завършили, а 25 процента от студентите взели участие в него вече са редовни служители на VIVACOM.
Тази година стажантската кампания на VIVACOM премина под надслова „Внесете цвят и настроение, бъдете свежо попълнение”. Въпреки сериозните предизвикателства, които финансовата и икономическа криза постави пред компаниите в бранша, големият интерес и силните кандидатури накараха телекома да отвори 66 вместо предварително обявените 47 места за студенти. С това VIVACOM затвърждава тенденцията от миналогодишната кампания, когато отвори врати за 58 стажанти, като на 20 процента от тях беше предложена постоянна работа.
Два са основните елемента, които студентите сами отбелязаха като изключително предизвикателни и успешни за стажантската програма на оператора.
За първи път стажантите имаха за задача да представят своята дейност и дейността на своите отдели пред останалите си колеги. В продължение на три месеца младите попълнения гледаха и оценяваха представянето на останалите студенти. Така младите хора успяха да получат представа за широкообхватната дейност на компанията през погледа на своите връстници, а най-добрите презентатори бяха наградени с безплатен мобилен интернет достъп в рамките на една година.
За първи път тази година, VIVACOM проведе и тимбилдинг за своите стажанти. В поредица от предизвикателни задачи, стажантите откриваха какво е екипна работа и как успешно да постигат поставените цели – умения, които ще помогнат в бъдещото им професионално развитие. По този начин, чрез практически примери, те разбраха защо екипният подход и откритата комуникация се отразяват положително на дейността на отделите в компанията.