Почти половината ИТ специалисти имат усещане, че отношението към тях е по-лошо, отколкото спрямо служителите в други отдели, разкрива проучване на британската агенция IntaPeople. Едва 14% фантазьори, витаещи в облаците, вярват, че към тях се отнасят по-добре, отколкото към колегите им.
ИТ отделите следва да водят по-грамотна политика, а службите за техническа поддръжка най-накрая да обърнат лице към народа, съветват експерти. Фрази от типа „Какво значи, че компютърът ви не работи? Защо сте го повредили?" не помагат за укрепване на репутацията на ИТ отдела, пише silicon.com.
Освен това ИТ специалистите се жалват, че техните началници не искат да модернизират съществуващите системи в съответствие с последните технологии. Подобни претенции са обясними, защото ИТ специалистите искат техните знания и умения да бъдат в крак с времето, предвид динамиката в технологичното развитие.
Още по-често и от ИТ персонала обаче се оплакват най-младите служители в компаниите. Те са свикнали да общуват чрез SMS-и социални мрежи и гледат с презрение на останалите приложения за комуникации в компаниите. Същевременно, младежите нарушават сигурността във фирмите и излагат на показ пред конкурентите ценни фирмени данни.
Шефовете на компании са особено недоволни от пристрастеността на младите служители към Twitter и Facebook, така както в миналото роптаеха срещу увлечението към рокендрола. Съветът към мениджърите е да стиснат зъби и да кажат нещо приятно на подчинените им. Така ще им стане по-леко, а младежите ще се отклонят за известно време от агресивните си занимания.
е защо ? напротив – шефовете са против туитър и фейса , а не ИТ специалистите 🙂
…. Шефовете на компании са особено недоволни от пристрастеността на младите служители към Twitter и Facebook, така както в миналото роптаеха срещу увлечението към рокендрола…..
Безкрайно тъпо сравнение, не си мислете че ИТ специалистите са закостенели старчета …