Българският софтуерен разработчик Mirchev Ideas представи четвъртата версия на своята платформа за създаване на онлайн магазини Summer Cart. Обновленията улесняват още повече собствениците на онлайн магазини и увеличават възможностите им за бизнес в интернет. Новата версия е с изцяло обновен дизайн на Административна област, както и с поддръжка на седем от най-популярните български търсачки за продукти и седем нови платежни системи. На практика със Summer Cart 4.0 онлайн магазините преминават на следващо ниво на функционалност и вече са напълно в крак със световните тенденции. Проектите, базирани на първото българско решение за готови електронни магазини, ще станат много по-конкурентоспособни и по-автоматизирани, като в същото време инвестицията в тях ще си остане достъпна за всеки малък предприемач и дори физическо лице.
Със Summer Cart 4.0 онлайн търговците получават редица нови възможности за повишаване удовлетворението на клиентите си. Една от тях е въвеждането на „Бонус точки“, с които те могат да възнаградят лоялните си потребители, хората, които пишат оценки и ревюта, или тези които правят големи поръчки. Освен това всеки продукт може да се предлага срещу комбинация от пари и бонус точки, а те биха могли да се управляват и автоматично, според предварително зададени от собственика на е-магазина правила.
Друга интересна новост са комплектите, чрез които търговецът може да окомплектова допълващи се продукти и да ги продава по-изгодно отколкото като отделни артикули. В резултат може да имате по-доволни клиенти и по-големи поръчки, в комбинация с лесно управление на асортимента ви. Summer Cart 4.0 предлага на клиентите и вграден брояч, както и статистики за брой посетители, брой разглеждания за всяка категория и за всеки продукт. Тези три нови отчета се показват в Началната страница на Административния панел и в меню Отчети.
С новата версия търговците, използващи Summer Cart магазини стават първите, които могат лесно и безпрепятствено да включат своите продукти в някои от най-популярните сайтове за онлайн търговия, като Kolko.bg, Pazaruvaj.com, Aukro.bg, Izgodnobg.com, Tuk.bg, Cenite.com и Shopmania.bg. Това позволява бързо и лесно да привлекат нови клиенти в е-магазина си, разширявайки обхвата на бизнеса. В Summer Cart 4.0 са вградени и седем нови платежни модула, включително три български: Първа Инвестиционна Банка, Обединена Българска Банка, и паричните преводи EasyPay, както и четири чуждестранни: CCNow (САЩ), Atos (Франция), Realex (Ирландия) и Moneris (Канада). С това общият брой на българските платежни методи, достъпни през платформата, става 10, а на чуждестранните 16, като всички са вградени в Summer Cart и са готови за ползване веднага.
Вградени са и три нови модула за доставка: Еконт, Спиди и Canada Post (Канадските пощи). Освен това Summer Cart 4.0 позволява в реално време да се изчисляват куриерските такси за доставка със Спиди и Еконт и автоматично да се подготвят товарителници и за двата куриера, което е голямо улеснение за търговците при обработка на поръчките. За крайните клиенти Summer Cart създаде екстрата „автоматично попълване на населени места“, с което и на тях ще им е по-лесно да дадат поръчката си в е-магазина.
Друга важна опция за успеха на онлайн търговците са многото добавени нови SEO възможности, които подобряват позиционирането на техните онлайн магазини в Интернет търсачките. Сред тях са специалните уеб адреси (Custom URLs), специалният Title Tag с автоматични опции, по-доброто използване на H1 и H2 в Продуктовите и Категорийни страници, както и добавените Rich Snippets за търсачките Google и Yahoo.