Фирмите, практикуващи директен имейл маркетинг, могат да сверяват своите адресни бази данни с вписаните в електронния регистър, съобщиха от Комисията за защита на потребителите.
КЗП води електронен регистър на електронни адреси на юридически лица, които не желаят да получават непоискани търговски съобщения, уточниха от Комисията.
На сайта на КЗП е качена за свободно изтегляне и употреба програмата KZPMailClearing, с която се извършва операцията. Освен нея е поместено ръководство за работа със софтуера, както и криптирана версия на списъка с електронни адреси, вписани в регистъра.
Ежеседмично, сайтът на Комисията ще предоставя за изтегляне последната, актуална версия на списъка с адреси.
Програмата KZPMailClearing е създадена с безвъзмездната помощ на "Апис България" ООД, уточниха от КЗП. Програмата изисква Microsoft Windows XP или по-висока версия и инсталиран Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1.
Даунлоуд: KZPMailClearing
ммдам, и апис са едни …
трябва библиотека за проверка – на php, java, .нет евентуално, и web api за проверка , не програма на .net , която може да напише всеки студент 2-ри курс за не-повече от 1 ден …
кой ще седне да проверява хиляди е-майли един по един …
те трябва да се проверяват непосредствено преди да се прати майл, а не когато се добавят в базата данни с потребителите (спам получатели).
но пък е добра реклама за апис … великани 🙂
на директния имейл маркетинг не му ли викаха спам? или аз нещо съм се объркал