Консолидация на интернет пазара у нас

Интернет медийната компания NEG придоби мрежата за таргетирана онлайн реклама User Media и популярния портал сред детската и тинейджърска аудитория – kefche.com. Стойността на сделката не беше обявена.

Същевременно компанията промени името си от Нет Ентертеймънт Груп на NEG (НЕГ.БГ ЕООД) и обнови корпоративния си облик.

С User Media компанията приобщава стандартизирана и разработена мрежа за нишово-таргетирана реклама в над 50 специализирани сайтове и форуми. Те са обединени тематично под брандовете AutoForums.BG, SportForums.BG и StudentForums.BG.

Kомпанията планира съвсем скоро да внедри нова технология за обслужване на рекламни кампании, което ще позволи използване на нови формати и по-детайлно измерване на тяхната ефективност.

Друга част от стратегията за развитие на групата  предвижда подобряване на съдържанието и добавяне на нови функционалности в сайтовете, като в краткосрочен план стартира обновяване на най-популярния сайт в портфолиото на компанията – BG-Mamma.com.

“Сделките  отразяват цялостната ни стратегия на развитие чрез придобивания на сформирани от общи интереси виртуални общности, които ние да доразвием, популяризираме и утвърдим като медийни платформи”, каза Иван Николов, управител на NEG.

Коментар