Тръгва портал на недоволните от М-Тел

Недоволните от М-Тел вече ще имат виртуална приемна за жалби. От утре тръгва порталът www.mtelbg.eu, който ще събира жалбите на всички пострадали от оператора.

Сайтът „ще даде глас на онези новини за компанията, които не могат да попаднат в медиите, където мобилният оператор е рекламодател”, съобщи информационна агенция „София прес”, позовавайки се на Асоциацията на потребителите на телекомуникационни и интернет услуги (АПТИУ).

Порталът е на български и немски, като целта е Austria Telecom, компанията  "майка" на М-Тел, да получава реална информация за потребителските претенции и тенденциите на българския пазар за електронни съобщения.

„Идеята на портала е да защити интересите на клиентите на Мобилтел ЕАД, много от които наскоро бяха потърпевши от промяната в билинг-системата на мобилния оператор. Подобен портал за конкретна компания се прави за пръв път у нас”, посочват от асоциацията.

Намеренията обаче са mtelbg.eu да не се превръща в място за безпочвени обвинения, а в нещо като виртуален омбудсман, подчертават от АПТИУ.

В момента порталът все още е недостъпен. Обещанието е от утре недоволните потребители да могат да се жалват в новия уеб ресурс.

по темата: „Тръгва портал на недоволните от М-Тел”

добавете коментар...

  1. инко

    Клент съм на М-тел от много години ,но нещата взеха да се сриват и като обслужване и като качество,не може за да се свържа с оператор да чакам като на опашка по време на соца за цветен телевизор.Не може да ми преподновяват автоматично договора без да ме уведомят по някакъв начин че старият ми изтича.Верно е че ползването на услуги е въпрос на избор а не на задължение,не ми е ясно да не би милият и учтив екип на М-тел да си мисли,че аз съм крепостен селянин от средните векове и по този начи да са ми прекратени правата като гражданин и клиент.За надписване на сметки няма да коментирам защото не знам кой в тая държава следи за коректноста на мобилните оператори.Признавам се за виновен -говорил съм по мобилният си телефон и сега тази седмица ще си платя задълженията към оператора до последната стотинка в буквалният смисъл събрал съм жълтурчета около 600лева-по една и две стотинки-това ще е моят скромен протест към компанията.Съчувствам на касиерката която ще ги брои тя милата няма никаква вина,че работи за кофти компания не отговаряща на европейските стандарти и ценности.В договора мисля че има права и задължения ,както на клиента ,така и на оператора, ще си намеря добър адвокат и ще опитам едностранно да прекратя текущи договори с тях като основната причина ще посоча тяхната неспособност да доставят качественни и коректни услуги и нека Бог да им е на помощ Защото нямам загубена битка за кауза в която вярвам.

  2. Ради А.

    Крайно време е българския потребител да се досети, че може да се бори за по-добри услуги. Имаме право да избираме, и мисля че никога не трябва да го забравяме това. По мой избор не съм с Мтел от години. Няма и да бъда, дори да плащам повече за по-коректни и надеждни услуги.

  3. Валери

    Да сте чули или виждали някъде, някой производител, фирма на услуги или други да имат официален сайт за оплакване. Поне аз не знам. Това е така, защото мисленето им е почти елементарно и само в една посока. Ще им падне реномето, продажбите, съответно услугите и печалбата. Това е мислене от миналия век и продължава в настоящият век. Докато не се промени коренно мисленето на всеки един от нас, така ще продължава и в бъдеща, но от това губи нашата цивилизация и всеки един индивид. В момента на кой ли му пука стига той да е добре, но в същност живота не е само това, което се гледа. Важно е да се виждат нещата от живота, за да се вземе правилното решение. Между гледане и виждане има огромна разлика и мозъка се лъже, а от там и вземане на правилни решения. Дано се лъжа в разсъжденията си. Когато човек се радва повече на истинските успехи на околните, отколкото на своите, тогава е на прав път в живота. Създаването на такива сайтове е жизнено необходимо за всички производители или потребители. В официалните сайтове за оплакване трябва да има и анкети. От това ще спечелим всички без изключение, просто съм убеден!

  4. Стоян

    Това е този Янаки Ганчев. За съжаление неговите мотиви също не са продиктувани от чистите намерения. Преди години г-н Ганчев не е успял да вземе пари от мтел заради някакъв си негов патент за билборди http://www.novinar.net/news/izobretatel-obvini-mtel-v-krazhba_MTM2NTs2.html. Пак се опитвал да съди държавата но нищо. Ясно е че е трудно да се бориш с такъв гигант. Не искам да подценявам и неговото изобретение, но моля ви се всеки би се сетил за нещо такова. А и всеки патент може да се заобиколи с малки модификации.
    А идеята на сайта е тъпа и само залъгва хората. Той се опитва всячески да получи популярност. И това е така защото всъщност публикуваните жалби няма да получат реален отзвук. Единствено в мтел ще бъдат разгледани жалбите и ще се направи нещо по въпроса.

  5. зуек

    да ви кажа, нещо ме съмнява този сайт, още повече това не е официален сайт на оператора. аз досега винаги съм се обръщал при нужда за съдействие или на *88 или в офис на МТел и досега винага реакцията е била на ниво.

  6. .I.

    Крайно време беше да се случи подобна инициатива. Интернет си остава последното място където човек може свободно да се оплаче от нещо, а от мобилните оператори има доста за оплакване. Ментел са безскрупулна, мошенническа фирма и това трябва да стане ясно на всички. Предполагам , че и другите оператори имат трески за дялане и затова предлагам портала да бъде общ за оплаквания към всички. Дано само бъде направен като хората и да няма възможност анонимни болни мозъци да бълват безпочвени обиди за кеф, а мненията да са на реални потребители.

  7. Цецо

    Виртуален омбудсман, дръжки! Пак ще има тъпи псувни и мрънкания от рода: надписвате ми сметките, как може в Испания да говоря с всички без пари и такива безумия. Това е все едно аз да пусна сайт за оплаквания за Магазини Европа, защото не ми харесва облусжването на касиерките, нямат еди кво си кисело мляко и ценита на колбасите им били по-високи от Lidl! В крайна сметка, никой не ме кара на сила да пазарувам там, нали?! За М-Тел се говори от край време като за няй-голямото зло в България и всеки мранка и ги псува, но има един безспорен факт – позлването на телекомуникационни услуги е избор, а не задължение! Хубаво е да има възможност да се подават жалби, безспорно, но всеки знае от какъв характер ще са те…

  8. галинчо

    според мен, няма смисъл от подобно нещо, тъй като се говори, че до края на годината проблема със системата на оператора щял да бъде напълно изчистен.

  9. сияна

    това по-скоро ми прилича на поредната акцийка, с която някой иска да трупа облаги на чужд гръб. ако е така, ами нека тогава направт и сайт за оплаквания от ЧЕЗ, Софийска вода и т.н.

Коментар