Веригата магазини за хранителни стоки Промаркет извърши успешна интеграция на системата за бизнес анализи Sisense Prism. Продуктът надгражда действащата централизирана система Мистрал за управление на веригата, разработена и внедрена от фирма Мистрал софтуер.
Изборът на BI решение е съобразено със специфичните потребности на компанията. До неотдавна ползването на голям набор справки от наличните бази данни на веригата е отнемало доста време и човешки ресурс, а някои от анализите достигат до ръководството на практика за време, което не е позволявало вземане на достатъчно бързи и навременни управленски решения. Една от характерните черти на Prism е бързодействието, обезпечено от технологията „Just-in-Time In-memory Processing“.
От компанията-разработчик твърдят, че благодарение на иновативната технология, изпълнението и на най-сложните анализи не отнема повече от 20 секунди.
С внедряване на Prism веригата магазини успява да оптимизира управлението на бизнеса си, разполагайки с навременна и систематизирана информация за продажбите и печалбите (общо за веригата, по обекти, по стокови групи и до ниво артикул), складовите наличности, брака по обекти и артикули, както и за тенденциите в дейността – сравнение по периоди за всички процеси и получаване на анализи в графичен и табличен вид.
"Цялостната цена на придобиване на Prism се оказа много по-добра в сравнение с всички разгледани алтернативни решения", каза Теодора Самоковска, собственик на Промаркет. Аналитичният отдел намира продукта лесен за употреба и способен да се справи с бързо растящите обеми от данни за в бъдеще, допълва Анатоли Минков, технически ръководител на веригата.
Промаркет за първи път у нас въведе каси изцяло на самообслужване в един от софийските си магазини. Технологията Selfcheckout на IBM, внедрена също от Мистрал Софтуер, намалява разходите чрез елиминиране на ръчния процес и увеличава клиентската удовлетвореност, поради по-бързия процес на разплащане и намалелите опашки.