Триизмерното 3D съдържание се харесва на повечето хора, установи проучване на Nielsen. Експериментът е проведен в специална лаборатория на Sony в Лас Вегас, където група доброволци са гледали различни 3D предавания в продължение на половин час.
Над половината от участниците в експеримента (60%) са признали, че 3D съдържанието им изглежда по-интересно, отколкото 2D. Според 48% от зрителите, триизмерната картина ги въвлича по-силно в случващото се на екрана.
В момента около 13% от потребителите имат 3D телевизор или планират да си купят такъв в следващите 12 месеца. Проучването е проведено сред 27 хиляди потребители в 53 страни.
15% от респондентите се колебаят дали да си купят 3D телевизор през идната година. Интересът към новата технология е най-голям от страна на потребителите на възраст между 21 и 34 години.
59% от американците, участвали в проучването, определено не възнамеряват да купят 3D телевизор, докато в Европа този показател е 45%.
Повечето американци (64%) са заинтересовани от спортните 3D-предавания. На второ място по интерес са триизмерните предавания за животни и природата (63%), следвани от приключенските (60%), филмите (54%) и видеоигрите (48%).