Globul с дирекция Информационни технологии и Грижа за клиента

Тимос Цоканис е Главен директор Информационни технологии и Грижа за клиента в новооснована дирекция в GLOBUL. Създаването й цели да подобри още повече нивото на обслужване на абонатите на GLOBUL.

Тимос Цоканис е експерт с над 10-годишен опит в областта на телекомуникациите. В GLOBUL той идва от TELLAS SA, където е работил като Главен ITдиректор на ORASCOM Telecom и Greek Public Power Corporation Group of Companies.

Преди това е заемал длъжността Изпълнителен директор Информационни технологии в VERIZON WIRELESS, най-големият мобилен оператор в САЩ. От офиса на компанията в Сиатъл Цоканис е отговарял за всички системи за тарифиране (billing), грижа за клиента и бизнес поддръжка на компанията.

Той е започнал своята кариера в STET HELLAS – първият гръцки мобилен оператор, като Мениджър Кредитен контрол и Събиране на вземанията, а по-късно като Заместник Изпълнителен директор Информационни технологии.

Тимос Цоканис е завършил инженерни науки в Атинския Национален Технически Университет и има Магистърска степен  от Worchester Polytechnic Institute в Масачусец, САЩ.

Коментари по темата: „Globul с дирекция Информационни технологии и Грижа за клиента”

добавете коментар...

  1. Светлана Недева Шангова

    Много съм възмутена от ваши служители, който работят в гр.Бургас к-с Меден рудник.Вчера с голям натиск, с много упорство, с изнудване, с нахалство по-много долен начин са успели да набутат в ръцете на майка ми домашен телефон, който тя категорично им отказвала да приеме.Казвам набутали, защото когато служителката ви и го е предложила, майка ми категорично е отказала,но тя продължила да върти майка ми из магазина от едното бюро на другото -уж да и вади разпечатка и в един момент и казала:
    -Разпишете тук госпожо!
    Майка ми е казала,какво да разписвам аз не си нося очилата и нищо не виждам, а тя я насочила настоятелно къде да разпише и в един момент : ето ви телефон!
    Много моля обърнете внимание на това, което написах, майка ми не е проста жена, тя е пенсионер -работила е като главен счетоводител, винаги до сега е отказвала този домашен телефон, но вчера се връщаше от изследвания, от лекар и понеже и е по пътя въпреки, че не се е чувствала добре(което го е казала и на вашата служителка),просто е влязла да си плати сметката, като ваш лоялен клиент.Днес се чувстваше зле, беше с високо кръвно,чувства се измамена.Кажете ми нормално ли е за вас и вашето голямо име по-такъв начин да процедирате с клиентите си?Който успеете да измамите и го връзвате с две годишен договор.И между другото се сещам да спомена, че майка ми има вече договор с вас,който ще изтече след една година и вчера без да е изтекъл дори предният договор я измамват да подпише нов за още две години и това ли е възможно?

Коментар