Мелбърн, Австралия, 13 януари 2011 г. – Sony Ericsson съобщи, че слага началото на нов вълнуващ формат – Xperia™ Hot Shots, едно забавно шоу, което ще се излъчва онлайн и по мобилни телефони. Поредицата, която стартира през март, ще проследява живота на шест световно известни амбициозни звезди от женския тенис в опита им да добият популярност както на корта, така и извън него, и да сключат договор със Sony Ericsson – спонсор на WTA и ключов бранд в света на забавленията.
Xperia™ Hot shots ще влезе в ежедневието на момичетата, извън тенис корта, и ще предложи вълнуващ поглед към света на тези тенесистки по пътя им до образа на супер звезди. Sony Ericsson ще помогне на състезателките да осъществят мечтите си, като им дава изключителен достъп до света на музиката, киното, забавленията и модата, за да увеличат феновете си онлайн – неотменна част от живота на съвременната спортна икона.
Чрез поредица интригуващи материали, заснети зад кулисите, включвания на гостуващи завезди в ролята на ментори, ефектни моменти, предизвикателни задачи и бляскави събития, зрителите ще могат да следят кампанията Xperia™ Hot Shots и да участват в един от най-престижните спортни турнири в света. В рамките на 52 динамични и напрегнати турнира, които включват събитията в Маями, Уимбълдън, Пекин и други, момичетата ще се състезават не само на корта, но и онлайн, в опит да си осигурят подкрепата на Sony Ericsson.
Шоуто представлява напълно интерактивна програма, която ще се излъчва в YouTube™, в рамките на която тенесистките ще ползват телефони Sony Ericsson Xperia™, с които ще заснемат собствено съдържание, ще го споделят и ще общуват с феновете си във Facebook™ и другите социални мрежи.
При старта на шоуто в Мелбърн, преди първото издание на Големия шлем за сезона, тенис иконата на WTA и най-ухажваната от медии и фенове спортистка в света Мария Шарапова, сподели: „Много се вълнувам, че присъствам на старта на този проект, тъй като той е невероятна възможност както за спортистите, така и за самия спорт и зрителите. Sony Ericsson внася забавлението в играта по начин, по който само те умеят.”
“Шоуто ще даде възможност на тенисистите да привлекат нови фенове по начин, който не е осъществяван досега. Иска ми се да бях имала достъп до подобно нещо в началото на кариерата си, тъй като то внася забавлението в света на тениса и ни дава шанс да общуваме с феновете.”
Преди обявяването на шоуто, Мария работи с мелбърнския художник на улични графити Дванте, с който разработват логото и създават специални графити, показани за пръв път в Мелбърн.
Стивън Кроа, вице-президент и директор Глобални маркетингови партньорства на Sony Ericsson каза: „В Sony Ericsson обичаме тениса, а с Xperia™ Hot Shots правим забавлението част от този свят. С това той става още по-вълнуващ за младежите в целия свят.”
Вдъхновени сме от примера на реалити телевизията, като я съчетаваме с напрегнато и завладяващо забавление. С това създаваме един напълно нов жанр – онлайн телевизионно шоу, което внася нови измерения в света на спорта.”
Андрю Уокър, вице-президент Глобален маркетинг и комуникации на WTA, заяви, “Sony Ericsson е наш иновативен партньор още от 2005 г. Много сме щастливи, че внасяме именно тази оригинална идея в женския тенис. Така, по един изключително вълнуващ начин, феновете могат да общуват със състезателите, а ние имаме неповторимата възможност да привлечем нова публика към спорта.”
Xperia™ Hot Shots тръгва на живо по YouTube™ през март 2011 г.