ЧЕЗ отчете ръст в дистанционното обслужване

Над шест пъти се е увеличил броят на споразуменията за индиректно обслужване, сключени от клиенти на ЧЕЗ, през 2010 г. в сравнение с предходната година, съобщи компанията.

Към момента общият брой на сключените споразумения е над 7600, докато в края на 2009 г. те са били 1200. Реално броят на клиентите, които се възползват от възможностите за обслужването от дистанция, е по-голям, тъй като в едно споразумение потребителят може да впише всички обекти, на които е титуляр на партида, уточниха от ЧЕЗ.

През декември 2010 г. на денонощната информационна линия на ЧЕЗ са постъпили повече от 5100 заявки за услуги от клиенти, сключили споразумения за индиректно обслужване. Общият им брой за изминалата година е над 60 000.

Най-често потребителите се възползват от възможността за дистанционно деклариране на показанията, подаване на сигнали за сверяване на часовника на електромера и заявка за техническа проверка на електромера.

ЧЕЗ припомня, че всеки титуляр на партида може да сключи споразумение за индиректно обслужване в най-близкия център за обслужване на клиенти.

Коментар