Двойно по-дълъг срок за заплащане на месечните фактури, издадени през януари и февруари, въведе М-Тел за своите клиенти.
Компанията вече веднъж обяви удължаване на срока с една седмица, а сега като компенсация за забавянето на част от сметките добавя още една. Така клиентите ще имат общо 28 дни време за плащане.
Операторът припомня, че въведената през септември нова система за обслужване на клиенти е изисквала време, за да заработи в пълния си капацитет. Забавянето на част от месечните фактури се е наложило, поради системни проверки на качеството на няколко нива от различни експерти, преди да бъдат издадени, твърди М-Тел.
Компанията уверява, че разполага с реални данни за ежедневното потребление. Прехвърлянето на данните към новата билинг система е това, което се подлага на проверки, уточниха от М-Тел.
Почти всички фактури от графика за януари са вече издадени и се изпращат към потребителите. През февруари компанията влиза в обичайния график на издаване.