Американската интернет компания AOL ще погълне портала за новини и анализи The Huffington Post за 315 милиона долара. Почти цялата сума ще бъде платена в кеш, съобщи AOL, която завърши на загуба миналата годана.
AOL планира да интегрира съдържанието на The Huffington Post в своята структура и да го предложи на потребителите си. По този начин клиентската й база ще нарасне до 177 милиона посетители в САЩ и 270 милиона по целия свят.
Главният редактор и съосновател на The Huffington Post Ариан Хафингтон ще заеме същата позиция в новосъздадената The Huffington Post Media Group. В нея влизат порталът Huffington Post и подразделението за новини AOLcontent.
AOL е на чиста загуба от 782,5 милиона долара през 2010 година, макар че получи $187,5 млн. от продажбата на ICQ на руската компания DST. Интернет гигантът обаче завърши оптимистично четвъртото тримесечие, отчитайки печалба от 66,2 млн. долара.