Най-голямата верига магазини за продукти и услуги за офиса и дома в България – Office 1 Superstore, предлага уникална възможност за участниците на местния пазар с кампания по набиране на франчайзери от цялата страна.
Системата позволява на франчайзополучателите да станат част от вече утвърден на българския и световен пазар бизнес чрез бърз достъп до знания, методи и know-how. Те могат да използват престижа на популярния и наложен бранд Office 1 Superstore, да повишат своята конкурентоспособност, да се установят по-трайно, да постигнат по-високи продажби. Всеки франчайз-партньор на Office 1 Superstore получава маркетингова, финансова и технологична подкрепа за успешно стартиране и осъществяване на дейността си.
Office 1 Superstore прилага франчайзинговия метод на търговска дейност, който е сред най-сполучливите начини да се започне бизнес, без да е необходимо наличието на огромен капитал за инвестиции. Продуктите и услугите, които ще предлагат франчайзополучателите ще бъдат разпознаваеми като име – продуктовият асортимент надвишава 10 000 артикула и включва канцеларски материали, офис техника и консумативи, компютри и аксесоари, телекомуникационни продукти и услуги, храни, напитки, книги, почистващи средства, услуги бизнес център, рекламни материали, застраховки и мебели.
„Може би един от логичните въпроси преди сключването на договор за франчайзинг би бил защо да не бъда независим и да започна самостоятелен бизнес, а вместо това да спазвам съветите и правилата на друг. Аз бих отговорила така – заради многобройните рискове, пред които е изправено всяко ново бизнес начинание и на които е трудно да се издържи. Защото стартиращият бизнес изисква поне няколко години, за да се наложи на пазара, a нашите франчайзери имат достъп до вече отработена бизнес концепция и имат правото да използват търговската марка Office 1 Superstore”, коментира Елка Каменова, председател на Управителния съвет на Кооперация Панда, мастър франчайзер за България на Office 1 Superstores International.
Проучване на Международната франчайзинг асоциация за 2011 г. сред членовете й показва, че на въпроса „Какви са очакванията ви за бизнеса, който развивате, през следващите 12 месеца?“, 66% отговарят, че ще се подобри, 2% – че ще се влоши, 32% – че ще остане без промяна. В подкрепа на това, че франчайзингът се смята за най-безопасния начин за стартиране на нов бизнес пък говорят резултатите от друго изследване на Международната франчайзинг асоциация – според тях около 97% от франчайз-предприятията, създадени през петгодишен период, в който е проведено изследването, в края на петата година са били все още на пазара.