Globul предлага пръв гаранция за качество на услугите с Welcome Guarantee

София, 23 март 2011 г. – Чрез специалното си предложение WELCOME GUARANTEE, GLOBUL е първият оператор в България, който гарантира пред своите клиенти качеството на своите продукти и услуги и дава на потребителите, които не са напълно удовлетворени, възможността да прекратят своя абонаментен договор без да заплащат неустойки, както и да си възстановят заплатените месечни такси.

WELCOME GUARANTEE важи за частни клиенти на GLOBUL, които сключат абонаментен договор за нов вид мобилна гласова услуга, услуга за пренос на данни или фиксирана услуга до 30 април 2011 г.

В случай, че клиентът не е доволен от качеството на услугата, независимо от причината, той може да прекрати своя договор като попълни формуляр за това не по-късно от 30 дни от датата на сключване на договора в търговския обект, в който той е подписан. GLOBUL ще възстанови на клиента месечната такса за периода на ползване на услугата, като всички ползвани услуги, извън включените в месечния абонамент, ще са за сметка на клиента. Възстановяването на сумите към клиента ще става в срок до 60 дни от прекратяването на договора.

Клиент, който е получил при сключване на договора телефон или друго устройство на преференциална цена ще трябва да заплати разликата между стандартната цена на устройството и заплатеното при получаването му по ценоразписа на GLOBUL.

Коментар