Комисията за защита на потребителите ще открие временни специализирани приемни в няколко от най-големите градове на страната. В тях потребителите на телекомуникационни услуги ще могат да поставят своите въпроси за качеството и коректността при обслужването им от трите мобилни оператора.
Приемните ще работят с граждани на 28 март от 14.30 ч. до 17.30 ч. в регионалните офиси на КЗП в градовете София, Варна, Бургас, Пловдив, Велико Търново и Враца, съобщи Комисията. Адресите са публикувани на сайта на КЗП.
Във временните приемни в София потребителите ще могат да се срещнат с представители на трите телекома в присъствието на контролните органи КЗП, Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД).
В останалите градове от страната жалбите ще бъдат обобщавани от експерти на КЗП и КРС и изпращани още на същия ден до мобилните оператори, като предварително е създадена организация за приемане и реагиране от страна на търговците в разумно кратък срок, твърди КЗП.