Диагностиката премива в следващо измерение

Прототипен софтуер предлага виртуална помощ посредством 3D диагностика и мигновена поддръжка в реално време, директно от принтера. Разработката на Xerox, показана по-рано тази седмица, използва уеб-базирано 3D виртуално изобразяване и осигурява на потребителите незабавен достъп до поддръжка в реално време за техните принтери и мултифункционални устройства.

В процеса на създаване на прототипа учени от изследователския център на Xerox в Европа са анализирали реакциите на клиентите при затруднения с принтерите и прослушвали записите на входящите телефонни обаждания в сервизните центрове.
 
„Нашето практическо проучване ни предостави задълбочено разбиране на трудно доловимите нюанси, които поддържат ритъма на един офис и „болните точки”, които създават ненужно изнервяне,” казва Софи Вандебрук, изпълнителен директор технологии в Xerox и президент на Xerox Innovation Group.

Новаторския подход, предложен от корпорацията, обещава да помогне на служителите да минимизират прекъсванията в работния процес и да се съсредоточат върху най-важното: да си свършат своята работа.

Как работи виртуалната „help desk” система? С натискане на бутона „Help” върху екрана на всяка мрежова мултифункционална система, клиентите могат да осъществят обаждане до сервизен отдел. В момента на приемане на обаждането, системата зарежда 3D модел на принтера, като същевременно събира и показва данни за състоянието на машината.

Програмата зарежда същия 3D модел и върху екрана на устройството на клиента, така че той да гледа изображението докато говори със сервизния специалист – получава се мултимедиен разговор в реално време.

Виртуалният „help desk” е изследователски проект от дългосрочната програма на Xerox за разработване и внедряване на актуалните технологии за обслужване на клиенти и за момента не е наличен на пазара. Компанията има богат опит в интегрираните и дистанционни услуги за диагностика, като предлага няколко решения, вкл. PhaserSMART, индивидуален инструмент за диагностика от страна на клиента и Контролен Център (Command Center) – инструмент, който подава информация директно от Xerox iGen4 и дигиталните печатни системи Xerox Nuvera към сервизните центрове.

Новият виртуален прототип доразвива успешните интерактивни възможности, внедрени в серията Xerox WorkCentre 7500, наречени Xerox Online Support Assistant, които предоставят мигновен достъп до онлайн поддържане на оборудването.

по темата: „Диагностиката премива в следващо измерение”

добавете коментар...

  1. Петър

    Защо трябва да бъде сложно, щом като може да се направи още по-сложно. Вече софтуера за принтери след инсталация заема памет от диска в пъти повече от това на самата операционна система.
    Представете си само до къде ще го докарат за принтерите на бъдещето сигурно ще има курсове за обучение на симулатори както обучават пилоти, само че по-сложно. Ще има сигурно сертификационни изпити с поне 3-ти нива за владеене на умения и работа с принтер с изкуствен интелект.

Коментар