Реклама поевтинява четците на е-книги

Kindle, най-популярното устройство за четене на е-книги, поевтинява с 25 долара за сметка на реклама. Ако се съгласят да гледат рекламни послания, купувачите ще могат да се сдобият с четеца за 114 долара, вместо за 139, съобщи доставчикът Amazon.

По-евтините устройства имат същите характеристики, а продажбата им ще започне на 3 май. Пакетът с реклама се нарича "Kindle with Special Offers" и вече е достъпен за поръчване.

Показването на реклами няма да затрудни процеса на четене, уверява Amazon. Посланията ще се виждат само на основната страница (под списъка с книги) и на рекламна заставка при изключване на устройството.

Първите рекламодатели са компаниите Buick, Olay (Procter & Gamble), Visa и самата Amazon. Ако бизнес моделът проработи, ще бъдат добавени и нови рекламодатели.

Amazon ще предлага на потребителите и специално приложение AdMash, чрез което те ще избират какви реклами да се показват. Тази функция ще е достъпна и на сайта на интернет компанията.

Коментар