Разширена реалност за първи път в България

Избрана аудитория видя „спектакъл от бъдещето” днес в столичния хотел Хилтън. Томас Балдуф, топ мениджър във френската компания Total Immersion, представи възможностите и перспективата на Аугментед Реалити/Разширена реалност за области като реклама, достъп до цифрово съдържание, цифров контакт с клиентите, маркетинг, визуализация, социални мрежи и др.

Томас Балдуф демонстрира технологията и чрез мобилни устройства, както и всички нейни възможни приложения при използване на компютър с уеб камера.

„Разширената реалност/Аугментед Реалити ще накара и най-скептичният чужденец – инвеститор или предприемач, да погледне с друго око както на българския бизнес, така и на европейските проекти на институциите – министерства, агенции и общини, на това как ще изглеждат бъдещите стадиони, спортни зали, реновирани къщи, комплекси, музеи, експонати, магистрали и други важни инфраструктурни държавни обекти”, каза Томас Балдуф.

„Замислете се колко оригинални ще бъдете чрез реклами, създадени с тази уникална технология, които ще визуализират бъдеща България само с едно мръдване на пръста”, допълни мениджърът.

Аугментед Реалити вече се ползва от известни брендове в други държави.

Total Immersion е предоставила лиценз за Разширена реалност/Аугментед Реалити на софийската цифрова агенция Топ Типс Интерактив, чрез която стъпва на българския пазар с хитовата си технология. Двете фирми се надяват да помогнат на редица проекти, както на правителството, така и на браншови организации, на медии, спорт, култура и др.

Първата публична демонстрация на технологията у нас ще бъде последвана от серия подобни изяви до средата на есента.

Коментар