Samsung води при 3D телевизорите в Северна Америка и Европа

Samsung продължава да поддържа рекорден дял в развитите пазари за 3D телевизори в Северна Америка и Европа. По данни на NPD и Gfk Group, компанията има дялове от 48.8% и 49.9% съответно на северноамериканския и европейския пазар за 3D телевизори през първото тримесечие на годината.

На второ място в Северна Америка е Sony (25.8%), следвана от Panasonic (13.9%). И трите компании прилагат формата на активна 3D картина. На пазара в Европа Samsung e следван също от Sony (23.4%) и Panasonic (10.2%).

Резултатите показват, че форматът на активна 3D картина печели убедително над пасивния 3D тип със своите 80-90% пазарен дял. Samsung, Sony и Panasonic са подсигурили 88,5% от продадените 3D телевизори в Северна Америка и 83.5% в Европа.

Благодарение на доброто представяне в 3D сегмента, Samsung за пета поредна година е лидер при телевизорите с плосък панел в световен мащаб. Данните на NPD показват, че през първото тримесечие на тази година Samsung има 24.9% пазарен дял като цяло при телевизорите с плосък панел в Северна Америка. По отношение на приходите, пазарният дял на Samsung е 34.3%.

Коментар