27 април, 2011 – Само за две седмици кампанията на Panasonic активира повече от 130 000 Facebook потребители в Югоизточна Европа. Една от световните водещи японски компании промотира своите 3D продукти чрез он-лайн медии в Босна-Херцеговина, България, Хърватска, Сърбия и Словения с подкрепата на местни агенции като Inventa и DRAFTFCB Бизнес Дата (България).
Panasonic проведе он-лайн кампания в пет държави в региона: Босна-Херцеговина, България, Хърватска, Сърбия и Словения. Кампанията беше инициирана и реализирана от група агенции начело с регионалната, специализирана в социални медии, Uniomedia Communications в партньорство с местните Inventa за Балканите и DRAFTFCB Бизнес Дата (България).
Като първа стъпка Panasonic създаде facebook фен-страници във всяка страна, където стартира 3D конкурсът, което провокира събирането на Panasonic общества. Победителят от състезанието спечели 3D камера Panasonic. В периода на двуседмичната кампания от средата на март до края на месеца Panasonic постоянно споделяше чрез Facebook новини, свързани с 3D технологията и активира потребители от цяла Югоизтична Европа.
Panasonic има лидерски опит в 3D киното. Естер Виктор, Мениджър комуникации Югоизточна Европа каза: „През последната година ние бяхме първата компания на пазара, която представи 3D камера, създадена за любители и тя постигна голям успех в региона! През 2011 клиентите могат да избират от широк спектър от 3D телевизори и домашно кино, така всеки има възможност да гледа собствено 3D видео.” Относно Facebook кампанията Г-ца Виктор допълни: „Приятно сме изненадани от огромния брой хора, събрани на нашата страница, за да споделят домашно видео. Получи се истинска общност.”
Кампанията показа успех още от първите дни и до края на месеца „харесванията” достигнаха 132 000. Това е забележителен успех в историята на Panasonic, а тази цифра надмина броя на феновете на Facebook страницата във важни пазари като Panasonic Австралия, Германия и Испания. Кампанията достигна до висок процент от
всички местни Facebook потребители в региона. Например в България повече от 2% от Facebook потребителите „харесаха” локалната страница на компанията.
Регионалните агенции, партньори в социалните медии на Panasonic бяха Uniomedia Communications, в сътрудничество с местните Inventa за Балканите и DRAFTFCB Бизнес Дата за България. Агенциите създадоха и реализираха кампаниите във всички пет държави.