Виваком обяви 3% спад на общите си приходи (с изключване на тези от радио и телевизионно излъчване) през първото тримесечие, спрямо същия период на миналата година.
Продължава тенденцията към нарастване на приходите от мобилни услуги, които в голяма степен компенсират спада в трафика на фиксираните телефони. Телекомът отчита 17% ръст в приходите от мобилни услуги за тримесечието.
Виваком съобщава за увеличение на пазарния си дял във всички сегменти на мобилния бизнес, което, според компанията, се дължи на политиката й за „предоставяне на пълна свобода на избор на потребителя и на клиентски ориентираните решения, включени в тарифните й планове”.
Телекомът твърди още, че „печели абонати с премахването на автоматичното подновяване на договорите, неограничен мобилен интернет и най-добро 3G покритие” (94% от населението).
Виваком подчертава, че е единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти, и предлага неограничен мобилен интернет в пакетите си без необходимост от преподписване на договор.
За една година броят на новите мобилни абонати на компанията се е увеличил с 37%. Със 106% пък са се увеличили клиентите на мобилните услуги за данни на Виваком, спрямо същия период на миналата година.
Девет месеца след старта си, новата услуга на оператора – Vivacom TV има над 50 000 клиенти.
Виваком разполага със 132 млн.лв. в наличност по банкови сметки и банкови депозити за първото тримесечие на годината, което е 15% увеличение на годишна база.