Глобул отчете 8,4% спад на приходите за Q1″2011

Приходите от услуги на Глобул отбелязаха спад от 8,4%  до 96,4 млн. евро през първото тримесечие, спрямо същия период на 2010 година, съобщи операторът. Това се дължи най-вече на по-ниските цени за взаимна свързаност, влиянието на макроикономически фактори, както и заради засилената конкуренция в корпоративния сегмент.

Същевременно, Глобул и Германос са успели да намалят разходите си с над 5,6%, в сравнение с първите три месеца на 2010 г., в резултат на инициативи за рационализиране на разходите най-вече в поддръжката на мрежата, рекламата и администрацията.

Печалбата преди лихви, данъци и амортизации на компанията е намаляла с 9,8% до 41,4 млн. евро през първото тримесечие на годината.

Клиентите на абонаментните програми на Глобул  са се увеличили с 8% през първите три месеца от 2011 г. в сравнение със същия период на миналата година, като достигат 2,3 милиона или 58,6% от общия брой клиенти на компанията.

Продължава, но с по-бавни темпове, миграцията на клиенти от предплатените услуги към абонаментните програми на Глобул. Към края на март 2011 г. общият брой на клиентите на Глобул е над 3,9 милиона или с 2% повече от същия период на миналата година.

Средното потребление на клиентите на Глобул през първите три месеца от 2011 г. продължи да се увеличава и достигна 147 минути на месец или с 16% повече от същия период на миналата година. Средният приход от един потребител достигна 15 лв., което е с 10% по-малко от първото тримесечие на 2010 г., съобщи операторът

Глобул продължава да регистрира ръст в броя на клиентите на своите фиксирани услуги, които надхвърлиха 150 000. Потреблението на услуги за пренос на данни също отбеляза съществен ръст през първите три месеца на годината, като броят на клиентите на тези услуги е нараснал с над 40%.

Според Глобул, пазарът като цяло е вече близо до точката на насищане, с проникване на мобилните услуги от над 140%.

по темата: „Глобул отчете 8,4% спад на приходите за Q1″2011”

добавете коментар...

  1. призрак

    по големи мошенници от тях няма,и явно политиката им е да лъжат и по тоя начин да си запазват абонатите които така измамени след това пак отиват,(на въпроса ми към продавач консултанта им :защо ме излъга ,отговора беше,че как ще изтърва един номер е изтървахте ме,въпреки че съм от първите ви абонати никой не попита защо си отивам а ме плашите с съдия изпълнител ха ха ха

  2. :)

    колко милиона от нашите пари изнесоха тия в Гърция…най-добре ще е да фалират ама как да стане като не дават нищо а само получават…

Коментар