Toshiba планира да открие офис в България

 


Данко Иванов (вляво) и Андреас Шефер разкриха амбициозни планове на Toshiba за българския пазар на лаптопи

Японският производител Toshiba има планове да увеличи екипа си в България и да открие офис у нас. „Целта ни е да задълбочим взаимоотношенията с риселърите и ритейлърите”, съобщи вчера Андреас Шефер, ръководител продажби за Югоизточна Европа и Израел в Toshiba Европа.

На партньорската среща, организирана от дистрибутора Поликомп, бе представен и новият мениджър на японския производител за България – Данко Иванов.

Пазарният дял на Toshiba за първото тримесечие на тази година в страните от Централна и Източна Европа е 13,2%, съобщи Шефер. По данни на IDC, делът на марката у нас възлиза на 8%, което отрежда на Toshiba място в Топ 4 сред производителите на преносими компютри. Пазарът в България като цяло бележи спад от 27% на годишна база, по данни на GfK към март 2011.

 
"Ще задълбочим взаимоотношенията с риселърите и ритейлърите."
 
"Таблетите са сегмент, който ще се развива силно в бъдеще."
 

Андреас Шефер

Ноутбуците все повече се превръщат в потребителски продукти. „Затова от централата в Токио решиха да слеят поделенията за производство на преносими компютри и потребителска електроника”, поясни Шефер.

Новото подразделение Dital Products&Services Company работи от 1 април, когато започва и финансовата година на Toshiba.

Една от атрактивните новости с марката Toshiba e мултимедийният ноутбук Qosmio F750. Това е първият в света 3D преносим компютър, за който не са необходими специални очила за гледане на триизмерно съдържание.

Новост е и възможността да се гледат едновременно 2D и 3D изображения – т.е. можете да си проверите имейла, докато гледате 3D филми, обясни Шефер.

Той показа и новия таблет Antares с Android ОС. „Поради силното развитие на пазара на таблети и операционни системи през миналата година, до 2014-та половината от хардуера ще бъде предназначен основно за този тип устройства", прогнозира Шефер.

"Toshiba се възприeма като символ на технология и стабилност. Всички нови машини са леки, тънки и мобилни, с най-мощните процесори."

Данко Иванов
 

Таблетите са сегмент, който силно ще се развива в бъдеще, смятат в японската компания.

Данко Иванов, новият мениджър на Toshiba за България, отличи В2В серията лаптопи, които, според него,  отличават японската компания от останалите марки.

„Toshibа се възприема като символ на технология и стабилност”, каза Иванов. Той се спря и на серията R800, в която се предлагат три нови модела – Portege 830, Tecra R840 и Tecra R850. Подобрени са технологията за охлаждане, плътността на дънната платка и материалът за корпуса, който е с по-високо съдържание на магнезий и прави лаптопа по-здрав и лек.

„Всички машини са леки, тънки и мобилни, разполагат с най-мощните процесори”, обобщи представянето на новите продукти Иванов.

Коментар