LG ще поддържа Android смартфони дистанционно

LG Electronics ще доставя услуги за дистанционна поддръжка на Android смартфони. По-рано тази седмица компанията обяви, че ще инсталира Remote Call приложение и FOTA (Firmware Over-the-Air) фърмуер на своите мобилни устройства.

Тези две лесни за употреба и интелигентни функции ще осигурят прецизна диагностика на софтуера в телефоните и достъп до актуални софтуерни ъпдейти, поясниха от компанията.

При смартфоните поддържането на телефона в съответствие с най-актуалните софтуерни версии и предотвратяването на потенциални проблеми изисква не по-малко усилия от това да се осигури перфектната работа на един персонален компютър, казва д-р Йонг-сеок Парк, президент и изпълнителен директор на LG Electronics Mobile Communications Company.

„С тези услуги ние реално даваме на потребителите достъп до виртуален обслужващ център, с който могат да се свържат навсякъде и по всяко време”, допълни Парк.

"Remote Call" приложението ще се инсталира предварително на смартфони LG Optimus Black (LG P970) и LG Optimus Big (LG-LU6800). Софтуерът предлага дистанционно диагностициране и възможност на потребителите да установяват възникнал проблем с телефона, без да е необходимо да посещават сервиз.

За да получат тази услуга, потребителите трябва да направят запитване в Центъра за потребителска информация на LG. След като получат разрешение от потребителите, служителите от центъра ще имат достъп до техните LG смартфони чрез 3G или Wi-Fi мрежа.

За допълнителна сигурност телефоните разполагат с функция за защита на данните, която ограничава достъпа на служителите от центъра до личната информация на потребителите (в това число имейли, SMS-и, календари и снимки), преди да получат изрично позволение от собственика на телефона.

Чрез услугата LG FOTA потребителите ще получават регулярни известия за най-актуалните ъпгрейди. Системата улеснява поддръжката на телефона в съответствие с най-актуалните софтуерни версии, като осигурява на потребителите достъп до новите функции, софтуер и Android OS подобрения, без да е необходимо да се свързват с компютър или да посещават сервиз или магазин.

LG представи новите услуги за дистанционна поддръжка в Корея през месец май. Услугите ще бъдат въведени и на други пазари през втората половина от годината.

Коментар