Американците буквално полудяха по таблет компютрите. 90% от участниците в проучване на Samsung признават, че вече имат таблет или планират да си купят скоро подобно устройство.
Над три четвърти от анкетираните използват или възнамеряват да използват таблетите за четене на новини и е-книги, съобщи unwiredview.com.
64% пък гледат филми и ТВ програми на своите таблети, 61% слушат музика на тях, а 56% ги използват за общуване в социални мрежи.
Междувременно, Samsung пусна на пазара в САЩ новия си таблет Galaxy Tab 10.1 и именно по този повод компанията изнесе резултати от проучването.
Galaxy Tab 10.1 се предлага в няколко варианта, в зависимост от обема на паметта и възможностите за комуникация. Моделът с 16 GB и без 3G, например, е достъпен за американците срещу $500 долара.