Десислава Виткова, студент четвърта година в бакалавърска програма Масови комуникации, е победителят в Chupa Chups конкурса за уеб игра за студенти от Нов Български Университет. Тя избра да получи iPhone за награда, а класираната на второ място Магдалина Рангелова, студент в магистърската програма Графично и пространствено проектиране, ще получи тримесечен стаж в Интерфуудс България.
Предложението на Десислава Виткова впечатли журито със своята креативност, свежи идеи, оригиналност, разнообразие, забавен стил и пряка овбързаност с посланието на близалките Chupa Chups – “Life less serious”. В нейната идея, озаглавена „Около света с четири вкуса”, героят Chupa Chuck, който прави живота по-малко сериозен, предприема околосветско пътешествие. Целта на това пътешествие е да спаси своите приятели, които са отвлечени от Скуката и са отавени да лежат в Сивия Затвор. Континентите, които героят обикаля, са наречени като вкусовете от серията „Best of” на Chupa Chups – Ябълка, Ягода, Кола, Млечно‐ягодов, и един континент Best. По време на пътешествието си около света Chupa Chuck играе игри и придобива нови умения. Играта завършва с видео, в което той се завръща у дома и успява да освободи приятелите си от Скуката и всички заедно се впускат в нови приключения.
„Впечатлена съм от качеството на получените предложения и от креативността на младите хора в страната” – отбеляза Маро Муамелетзи, Маркетинг мениджър на Интерфуудс България и член на журито на конкурса. „Процесът на журиране беше изключително труден, тъй като почти всички предложения на студентите бяха изключително интересни и креативни и всяко от тях имаше свои предимства. Удовлетворена съм, че Chupa Chups и философията на бранда – “Life less serious”, вдъхнови толкова много хора да измислят и предложат толкова много интересни идеи”. Останалите членове на журито, избрало победителя, бяха доц. д-р Десислава Бошнакова, заместник ректор на Нов български университет и Александър Бойчев, специалист по компютърен дизайн и технологии.
Конкурсът за уеб игра за Chupa Chups се проведе в сътрудничество с Центъра за кариерно развитие в Нов Български Университет и целеше да стимулира творческото мислене на младите специалисти в областта на маркетинга, дизайна, технологиите и други. Конкурсът е открива нови възможности за кариерното и професионално развитие на участващите студенти.