НетАларма насочи вниманието към „капаните” в интернет

Ясен Димитров спечели голямата награда в играта на НетАларма – конзола Xbox 360 с контролер Kinect, в рамките на кампанията за безопасен интернет на Майкрософт България. Наградата бе изтеглена на лотариен принцип сред имената на седмичните победители в играта.

НетАларма насочи вниманието на най-активната група интернет потребители към „капаните” в мрежата, въвличайки ученици, студенти и млади родители в Градска игра, в рамките на която участниците търсиха скрити послания за безопасно сърфиране в мрежата.


Кампанията НетАларма насочи вниманието на активните интернет потребители към "капаните" в мрежата и показа, че развлечение и социални контакти има и извън компютъра (на снимката: отличените участници в играта на НетАларма)

Играта продължи 10 седмици, като посланията бяха скрити на територията на няколко от големите градове в страната. НетАларма скриваше посланията си на културни и развлекателни места из градовете, за да напомни на участниците в играта, че забавление и социални контакти има и извън компютъра и интернет.

Целта на играта беше да предизвика участниците да развихрят въображението и логическата си мисъл, както и да се забавляват отвъд онлайн пространството, като разгадаят местонахождението на скритото послание, и го намерят преди всички останали.

Откривателят на „съкровището”, което дава ценен съвет за безопасно поведение в интернет, трябваше да го публикува на стената на кампанията във Facebook, за да сподели с всички свои приятели няколко прости действия за по-голяма сигурност онлайн.

Посланията за безопасност в интернет бяха свързани с общуването с непознати, предоставянето на лични данни и друга полезна информация.

Коментар