Facebook е най-популярната социална мрежа, но не и най-обичана от американците |
Facebook и продадената за "жълти стотинки" MySpace се нареждат до големи банки, телекоми, авио- и нефтени компании, които са недолюбвани от американците.
Потребителите са посочили като най-дразнеща черта на Facebook пренебрежението към личните данни. Недоволство предизвикват често и новите функции на социалната мрежа, както и някои действия на администрацията на Facebook, съобщава businessinsider.com.
MySpace, продадена вчера за $35 млн. от News Corp., също страда от лоша политика за конфиденциалност и безотговорно отношение към потребителските данни. Мнозина не харесват и интерфейса на социалната мрежа.
Facebook е на 10-то място в индекса, а MySpace заема 9-та позиция. Под номер едно в класацията за потребителска неудовлетвореност се подвизава енергийният гигант Pepco.