MySpace продадена за $35 млн. на Specific Media

 

Джъстин Тимбърлейк ще възражда социалната мрежа MySpace като един от новите й собственици
 
Агонията на MySpace е на път да приключи. Социалната мрежа бе продадена на Specific Media за $35 млн., съобщи досегашният собственик News Corp.

Сделката е повече от разочароваща за продавача, като се има предвид, че през 2005 година компанията на Рупърт Мърдок придоби MySpace за $600 млн. и до последно се надяваше да си върне поне $100 млн. от проваления проект.

Сред новите инвеститори в MySpace е известният певец Джъстин Тимбърлейк. Неговото участие в сделката разбуни духовете в интернет, тъй като именно Джъстин изигра ролята на Шон Паркър – значима фигура за развитието на Facebook в „Социална мрежа”.

Според анализатори, MySpace има потенциал в музикалния сегмент, където може да се утвърди като успешен „профилен” проект.

Проблемите за MySpace дойдоха от Facebook, която привлече нейната аудитория. За периода от февруари 2010 г. до февруари 2011 г. аудиторията на MySpace е намаляла почти двойно – с 43,2%, по данни на Comscore. Към февруари т.г. членовете на MySpace наброяваха 63 милиона.

Коментар