Google атакува бизнеса с подобрена мини търсачка

Google пусна своята най-нова версия на мини система за търсене, предназначена за бизнеса, съобщиха от компанията.
Направена с мисъл за малкия и средния бизнес, Google Mini2.2 ще позволи на компаниите да търсят информация не само от фирмените интранет мрежи, но и във вътрешни за компанията приложения.
Софтуерът е съвместим със стандартите за сигурност и позволява на администраторите да "преградят" достъпа до важна информация, като например финансови доклади или други документи.
Mini търси до 50 000 документа и с него Google ще се опита да завладее високо конкурентния пазар на мрежи за бизнес–търсене, както вече направи с пазара на потребителското търсене.
Google пусна на пазара бизнес софтуер за търсене преди 4 години, а Mini подобрението представлява стъпка напред. По-малките компании сега ще могат да правят заявки за търсене в специфични бизнес приложения, а резултатите ще бъдат представяни като типичните резултати от търсене на Google, обясняват от компанията пред CNET.
Ако някой бизнес потребител търси с термина „възможности за продажби”, например, тази фраза ще накара Mini да "прерови" информация от вътрешните данни на компанията, като опис на стоките или системите за управление на връзките с клиенти.
Сред множеството си характеристики, Mini предлага и приложението Google Analytics, което помага на компаниите да следят трафика и посещаваните места на своите публични уеб сайтове. Притежателите на Mini могат да изнесат своите карти на сайтовете в Google, за да са сигурни, че техните уеб страници ще бъдат включени в резултатите от дадено търсене.

Коментар