Софика Груп, най-голямата българска аутсорсинг компания, отчете забележителен ръст от 57% на приходите от продажби за първото полугодие (януари-юни), в сравнение със същия период на 2010 г.
Компанията е постигнала ръст от 29% спрямо второто полугодие на миналата година, като най-голям принос към него имат увеличените с 52% приходи от Контактния център на Софика Груп.
През изминалите шест месеца компанията е разширила обхвата на работа в ключови клиенти и е сключила нови стратегически договори, които обуславят високия ръст. Софика Груп е добавила към портфолиото си нови услуги като обслужване на клиенти 24х7, първо ниво ИТ поддръжка на място при клиента и предоставяне на контактен център като услуга.
Компанията ще участва в престижния европейски форум в аутсорсинг индустрията – Call Centre & Customer Management EXPO, който ще се проведе 11-12 октомври в Лондон. Годишно изложението събира над 5000 участници, като близо 70% от тях идват с конкретна цел – да сключат сделки, а една четвърт от посетителите разполагат с инвестиционен бюджет надвишаващ 1 милион паунда.
Миналия месец Софика Груп обяви, че от началото на годината е наела нови 80 работни места. Така екипът на компанията вече наброява 650 души, което прави Софика най-голямата българска фирма в аутсорсинг сектора.
Тази компания не беше ли дъщерна на HP Bulgaria???