Корейският призводител LG Electronics обяви завършена екосистема от решения за създаване, гледане и споделяне на 3D съдържание. Компанията вече предлага 3D смартфон с Tri-Dual архитектура, телевизори LG Cinema, 3D Blu-ray системи за домашно кино, 3D мобилни компютри, 3D проектор и 3D монитори.
Смартфонът Optimus 3D е ключов компонент в 3D екосистемата на LG |
Разгръщането на тази 3D екосистема в световен мащаб означава, че потребителите имат достъп до пълно портфолио от 3D продукти, за да гледат, създават и споделят висококачествено 3D съдържание.
От началото на годината LG Electronics следва цялостна стратегия за развитие на 3D продукти. Освен че предлага платформа за 3D филми и игри, компанията дава възможност на потребителите да правят триизмерни снимки и да ги споделят веднага с помощта на смартфона си.
Ключов за това цялостно 3D изживяване е смартфонът LG Optimus 3D, който заснема и възпроизвежда 3D съдържание с професионално качество, което може да се гледа без специални очила, подчертаха от компанията.
Неговата Tri-Dual архитектура (две ядра, два канала и двуканална памет) гарантира по-бърза работа с няколко приложения едновременно, сърфиране в интернет и забавление с игри и мултимедийно съдържание. Смартфонът разполага с възможност за безжично споделяне на заснетото 3D съдържание с други DNLA съвместими устройства, като 3D телевизори или 3D мобилни компютри.
LG Optimus 3D вече е достъпен в по-голямата част от Европа, САЩ и страните от Азиатско-тихоокеанския регион. Моделът се предлага в България от началото на месец юли тази година.
LG предлага също така потребителски решения за 3D съдържание, вкл. телевизори от серията LG Cinema 3D и 3D мобилни компютри. Благодарение пък на партньорството с YouTube, потребителите на LG Optimus 3D могат да качват както вече записано, така и 3D съдържание, което заснемат в реално време на специален 3D канал в YouTube.
LG изтъква още няколко предимства на 3D смартфона, вкл. работата без очила и предварително инсталираните 3D игри, разработени в партньорство с Gameloft, сред които Asphalt 6: Adrenaline, Let’s Golf и N.O.V.A.
На базата на тази цялостна 3D екосистема LG планира да разшири своето портфолио от 3D продукти, като предостави възможност на потребителите да създават, гледат и споделят 3D съдържание.