МКБ Юнионбанк внедрява Oracle Siebel CRM

 

МКБ Юнионанк ще определя по-точно нуждите на всеки свой клиент с помощта на CRM софтуер от Oracle
 
МКБ Юнионбанк внедрява нова система, която ще й позволи с точност да идентифицира потребностите на всеки отделен клиент. Софтуерът на Oracle дава възможност за съставяне на индивидуален клиентски профил на база редица характеристики, вкл. пол, доходи, възраст, предишни ползвани продукти и услуги и др., и ще посочва най-подходящия кредит или депозит за даден клиент.

CRM решението автоматизира и повечето от процесите в банката, което води до намаляване с до 30% на необходимото време за обработката им, до по-бързо обслужване на клиентите и по-бърза обработка на документите.

„CRM системата ще ни позволи по-добре да идентифицираме нуждите на нашите клиенти и да ги насочваме към най-подходящите за тях продукти и услуги. С нейна помощ не само допълнително ще подобрим обслужването, но и ще намалим драстично времето, необходимо за отговор по дадена кредитна сделка”, коментира Мария Илиева, главен изпълнителен директор на МКБ Юнионбанк.

Oracle Siebel CRM предоставя изключителен широк набор от функционалности за финансовата индустрия и изборът на МКБ Юнионбанк е доказателство за това, подчерта Клод Коларо, управляващ директор на Оракъл България.

Решението ще бъде внедрено от фирма ИБИС Системс, която е златен партньор на Oracle. Освен своя дългогодишен опит при работата с клиенти, компанията ще приложи и опита на своите партньори от Германия, натрупан сред редица водещи в сектора фирми от Западна Европа, сподели изпълнителният директор Георги Лазаров.

МКБ Юнионбанк очаква новата система да заработи към началото на 2012 година.

Коментар