Мъжете предпочитат таблети, жените – е-четци

Повечето потребители на таблети са мъже, докато устройствата за четене на е-книги са предпочитани от жените, разкри проучване на Nielsen. Компанията е анализирала пазара на тези два продукта през второто тримесечие на годината.

61% от купувачите на е-четци в периода април-юни са били жени. За сравнение, през третото тримесечие на миналата година делът на дамите е възлизал на 46%.

В същото време 57% от купувачите на таблети през второто тримесечие на настоящата година са били мъже, докато в периода юни-септември 2010 г. делът им е достигал 61%, сочат данните на Nielsen.

За една година се е променила и възрастовата структура на потребителите на таблети. Ако през Q3 на миналата година 62% от притежателите на нови таблети са били над 34-годишни, то през Q2‘2011 делът на тази категория потребители е намалял до 46%.

Почти се е удвоил обаче делът на новите собственици на таблети в категорията над 55 години – от 10% на 19% за една година, установява проучването на Nielsen.

Подобно изследване на Inneractive, огласено тази седмица, разкри, че повечето потребители на мобилни Android устройства са мъже, докато BlackBerry смартфоните са предпочитани от жените.

Коментари по темата: „Мъжете предпочитат таблети, жените – е-четци”

добавете коментар...

  1. Гост

    В табличката май са обърнати половете – там пише, че 61% от купувачите на е-четци са МЪЖЕ, обратно на текста.

Коментар