Xerox ще осигури ефективна печатна комуникация към клиентите на най-голямата английска ритейл банка Lloyds Banking Group. Услугите на ИТ корпорацията ще намалят разходите за разработване и разпространение на комуникационни материали към потребителите на банката.
Чрез своята платформа за комуникационни и маркетингови услуги Xerox ще работи с Lloyds Banking Group по проектиране, печат и доставка на маркетинг материали, които да са подходящи за различните продукти на банката.
Като основен доставчик на печатни услуги за Lloyds Banking Group, Xerox ще преобрази документните процеси в банката, ще премахне дублиранията и ще осигури спестяване на средства и време, съобщиха от компанията.
Xerox ще отпечатва повечето маркетинг документи при поискване (on demand) и така ще минимизира съхраняваните на склад рекламни печатни материали. Компанията ще управлява и цялостния процес на изработване на документи в банката, поемайки функции, които до момента са били разпределяни между множество доставчици.
Ще бъдат реализирани икономии чрез опростяване и ускоряване на отпечатването на ключови за Lloyds Banking Group маркетинг кампании.
„Този модел разкрива възможности за икономии там, където много компании „забравят” да проверят – във веригата за разпространение на печатни документи”, коментира Стивън Кронин, президент на Xerox Global Document Outsourcing.
Xerox ще отговори и на изискванията на банката за разпращане на критична кореспонденция до клиентите й, в т.ч. юридически уведомления и месечна поща.