София, 13 септември 2011 г. – За втора поредна година VIVACOM фонд стартира социалната си кампания операция „Жълти стотинки“. Повече от десет частни компании тази година се включват в инициативата, която ще събира средства за финансирането на нов подход в отглеждането на изоставени деца. Това е първата кампания в България, която успява да обедини толкова компании от частния сектор около обща кауза, което ще даде възможност средства да се събират в над 1000 места в цялата страна от 13 септември до 13 ноември 2011 г.
Кампанията у нас е разработена от VIVACOM по френски модел в помощ на фондация “Надежда за малките”, която предлага алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в „Малка къща” в кв. Княжево. С помощта на събраните дарения ще се подпомогне функционирането на вече изградения дом, където децата получават индивидуална грижа и внимание. При достатъчно събрани средства фондацията планира да изгради и втора „Малка къща”.
Операция „Жълти стотинки” 2011 е инициатива за набиране на средства на национално ниво. Апелът към всички хора в страната е да дарят своето ресто, за да продължи функционирането си уютният и любящ дом за изоставени бебета, докато те намерят своите истински семейства. В периода на кампанията всеки може да остави своето ресто на касите на VIVACOM и останалите 12 партньори на инициативата – Societe Generale Експресбанк, Carrefour, Marcel Toys, Chipolino, Onda, Mr. Bricolage, Jeff, DHL, inmedio, Relay, 1 Minute и Zadrujno.bg. Събраните средства ще бъдат удвоени от компаниите-участнички в проекта.
Индивидуални дарения мога да бъдат направени и чрез обаждане на 0 900 5 10 01 (1,20 лв.с ДДС на обаждане), SMS на кратък номер 17 777 и текст DMS MALKITE (1,20 лв. с ДДС), банков превод по сметка в Societe Generale Експресбанк, IBAN BG68TTBB94001525651925, BIC: TTBBBGSF и oнлайн на www.zadrujno.bg/stotinki.
Инициативата се провежда под почетния патронаж на Н.Пр. Филип Отие, посланик на Република Франция.