Lenovo изпреварва бизнес плана си с две години

Иван Бозев обяви, че Lenovo изпреварва бизнес плана си с две години

Lenovo достигна 12,2% дял от световния пазар на компютри и вече заема трето място след HP и Dell, по данни на IDC за второто тримесечие. До края на годината компанията очаква да стане номер 2 на РС пазара, заявиха представители на ИТ гиганта по време на роудшоу в София.

Вече в девет последователни тримесечия Lenovo расте с по-бързи темпове от пазара, а в 7 от тях сме и с най-голям растеж сред всички големи производители на компютри. За първите 3 месеца на 2011 г. глобалният ни пазарен дял се увеличи с 2% и изпреварваме бизнес плана си с близо 2 години”, каза Иван Бозев, генерален мениджър на Lenovo за Югоизточна Европа.

През първото тримесечие на годината Lenovo е продала близо 10 милиона устройства. Компанията е с най-голям дял от световните продажби на развиващите се пазари и при преносимите компютри за големи предприятия и публичния сектор. Lenovo е номер 2 на глобалния пазар на бизнес преносими компютри, както и в категорията настолни компютри от типа “All in One”.

Компанията представя новите си продукти и технологии в рамките на пътуващото шоу Lenovo Do Tour. В специален промоционален камион потребителите в България, Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Сърбия, Румъния, Гърция и Турция могат да видят и тестват над 50 устройства, представени в 6 различни теми: скорост, бизнес, качество, таблети, забавление, мода.

Специалният камион от пътуващото шоу Lenovo Do Tour спря и на площад Батенберг в София

Турнето представя и новата концепция на марката Lenovo – For Those Who Do. Тя изразява фокуса на компанията върху изработката на машини за всеки, който създава и прави неща в живота си, независимо от занимание и професия.

В допълнение, компанията организира онлайн конкурс за потребители, които отговарят на профила „DОer”. Участниците в състезанието могат да се присъединят към деветте предизвикателства по теми като „Околна среда”, „Достъп до технологии”, „Забавление”, „Изкуство и дизайн”, „Представяне и бързина”, „Реклама” и др. По един лаптоп Lenovo за всяко едно от 9-те предизвикателства и едноседмично пътуване до Пекин очакват победителите в конкурса.

по темата: „Lenovo изпреварва бизнес плана си с две години”

добавете коментар...

  1. Жълтур

    имам Lenovo и ще кажа че са много качествени , всички вече правят комповете в китай. така че марките можем да кажем че всички са жълтури

  2. MNSP

    Хаха, та Леново е топ марка наследник на IBM! И в интерес на истината поддържат качеството, защото компютрите им са едни от най-здравите на пазара. Да не сме предубедени все пак – има китайско и китайско 🙂

  3. :)

    ACER, Lenovo…кой ще е следващия ЖЪЛТУР в топ3 на пазара…качествените маркови компютри ще останат в историята….

Коментар