100 служители на „Глобъл – Нет Солюшънс” с допълнителна квалификация

„Повишаването на качеството на живот е основната стратегическа цел в европейските програми, а това най-добре може да се случи чрез инвестиция в човешкия капитал”, това заяви заместник-министърът на труда и социалната политика, Деяна Костадинова, по време на днешната церемония по връчване на сертификатите за успешното приключване на обученията по проект „Инвестиция в човешки капитал от „Глобъл – Нет Солюшънс” ЕООД”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и съфинансиран от Европейския Съюз, чрез Европейския социален фонд.

В рамките на проекта бяха обучени 100 служители на фирмата в два вида обучения: по ключови компетенции – английски език и обучение за професионална квалификация за придобиване на част от професия – „продавач – консултант”. Основната цел бе „Глобъл-Нет Солюшънс” ЕООД да може да отговори на динамично променящия се пазар на телекомуникационни услуги в България. Устойчивостта на постигнатите резултати е гарантирана чрез внедрена on-line e-learning система за дистанционно обучение на служителите във фирмата. Системата е с отворен код, което осигурява  възможност за текущо обновяване и надграждане на информацията. Оn-line обучението е предпоставка за самоусъвършенстване на служителите на фирмата и непрекъснато подобряване на квалификацията и професионалните им умения, обясни ръководителят на проекта, Боян Стефанов. Едновременно, с програмния софтуер могат да работят над 500 потребители. Чрез е- learning ситемата ще се гарантира устойчивостта на проекта и след неговото приключване. „Ние създаваме условия за мултиплициране на резултатите по проекта, всички работодатели в страната ще могат да заимстват тази добра практика за налагане на принципите на модерно управление на човешките ресурси, основано на знанието и непрекъснато усъвършенстване на професионалните умения”, допълни Йоаннис Патиас, управител на „Глобъл – Нет Солюшънс” ЕООД.

През 2010 г. „Глобъл–Нет Солюшънс” ЕООД, разшири търговската си мрежа с нови 20 обекта. В момента фирмата, разполага със 71  магазина в 30 града в страната. „Разширяването на дейността, доведе до увеличаване на броя на служителите във фирмата, което породи необходимост от подобряване на професионалната им квалификация”, коментира още управителят на „Глобъл–Нет Солюшънс” ЕООД, Йоаннис Патиас. От друга страна, проблемът с текучеството на кадрите в сферата на продажбите е огромен, което предизвиква търсене на решения за повишаване на квалификацията на заетите, обясниха още от фирмата.

Коментар