Samsung се изкачва с две позиции в класацията на Interbrand

София, България – 12 октомври 2011 г. – Samsung Electronics се изкачи с две позиции в отчета за 2011 г на Interbrand, една от най-престижните корпоративни класации, за стоте най-големи и влиятелни бранда в световен мащаб. Това се допълва и от покачването на стойността на компанията с 20% в сравнение с това от 11% в доклада за 2010 г, като в момента тази стойност се оценява на 23,4 милиарда щатски долара. Така Samsung се нарежда в топ 5 на най-бързо развиващи се компании в IT сектора.

През 2011 година Samsung се затвърди като лидер на пазара на телевизори с плоски панели с представянето на продуктовата линия Smart TV, която бързо се наложи като предпочитана сред потребителите в Европа и света. Компанията показва стремежа си да се съсредоточи и върху мобилните устройства и мобилния сектор. Това се постига чрез флагманската продуктова стратегия на Samsung, която се фокусира около таблетите и смартфоните с наименованието GALAXY и софтуерната платформа Android.

Компанията продължава да предлага иновативни решения и при редица други технологични сегменти, сред които дигиталните уреди, IT продуктите, B2B предложенията и полупроводниците. Samsung инвестира и набляга над маркетинговите си възможностти, за да разпространи своите първокласни модели и технологии и да осигури на своите потребителите по-умен живот, заложен в стратегията на компанията за 2011 година.

Корпоративните социални и природозащитни инициативи също са важна част от стратегията на Samsung. Компанията инициира и участва в редица проекти за опазването на околната среда и създаването на по-добра осведоменост на потребителите относно проблемите на природата и нуждите на обществото.

Класацията на Interbrand е базирана на редица критерии, към които продуктите и марката на Samsung отчетоха високи стойности: финансови резултати и прогнози за следващите 5 години, RBI (Role of Brand Index – решенията на потребителите за покупка, базирани на възможностите, предлагани от компанията) и BSS (Brand Strength Score – силата на компанията срещу своите конкуренти в категорията).

Коментар