Форумът на аутсорсинг индустрията в Лондон привлече над 5000 участници |
Софика Груп беше единствената компания, която представи възможностите на България като аутсорсинг дестинация. По време на форума се състоя среща на посланика на България във Великобритания Любомир Кючуков и Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп, на която двамата обсъдиха идеи за по-голяма информираност относно българския бизнес в Обединеното кралство и предприемане на следващи стъпки за отваряне на британския пазар към аутсорсинг услугите, предоставяни у нас.
Аутсорсингът, като приоритетна за икономиката на страната ни индустрия, се подкрепя и с инициативи на Българска агенция за инвестиции.
Основна тенденция, която доминира в сферата на контакт център услугите, е използването на „cloud computing” технологии. Като партньор на американската компания Interactive Intelligence, Софика Груп представи възможностите за внедряване на тези технологии в съвременните контакт центрове и влиянието им върху качеството и оптимизацията на операциите им.
Изложението Call Centre & Customer Management EXPO събира над 5000 участници, близо 70% от тях идват с конкретна цел – да сключат сделки, а една четвърт от посетителите разполагат с инвестиционен бюджет надвишаващ 1 милион паунда.
От организаторите отчитат, че тазгодишното издание на форума е било най-посетеното откъм висши ръководители и мениджъри в сравнение с предишните.