Lenovo със своя „територия” в София

Вторият по големина производител на компютри в света, Lenovo, отвори днес ексклузивен магазин в центъра на София. България е сред малкото страни от Централна и Източна Европа с подобно присъствие на водещата марка за РС и лаптопи.

„Lenovo Exclusive Store е съвместен проект на Lenovo и IBS България. Магазинът предоставя възможност на всички потенциални и бъдещи клиенти на марката да видят продуктите, да се посъветват с консултантите и да бъдат обслужени”, каза на откриването регионалният мениджър Иван Бозев.

Иван Бозев, регионален мениджър на Lenovo, подчерта изкачването на компанията до второ място на световния РС пазар

По предварителни данни на IDC за третото тримесечие, приключило на 30 септември, Lenovo изпреварва Dell и вече заема второ място на световния РС пазар, припомни Бозев. Компанията достига рекордно високи продажби от над 12 милиона компютъра и пазарен дял от 13,7%.

С оглед на конкурентната среда в момента, Lenovo дава сериозна заявка да се превърне и в безусловния лидер на пазара в световен мащаб, заявиха от компанията.

На пазара у нас Lenovo следва тенденцията всяко тримесечие да има по-голям ръст от средния за РС индустрията и да постига по-добри резултати от тези на останалите топ производители на персонални компютри, заяви Радослав Воденичаров, мениджър на компанията за България.

Lenovo Exclusive Store е „територията” на Lenovo в България – място, където обучени професионални консултанти могат да дадат най-добрата информация на клиентите. Това е един от първите подобни проекти на Lenovo в Централна и Източна Европа, ексклузивен магазин на бранда, от който имаме и по-различни очаквания освен чисто икономически”, допълни Воденичаров.

Бизнесът на Lenovo както по света, така и в България е насочен към трите основни сегмента от пазара – корпоративни клиенти,  малък и среден бизнес, крайни потребители. За всеки един от тях компанията има ясно дефинирани продукти, канал за разпространение и стратегии за позициониране на решенията си.

Радослав Воденичаров, мениджър на Lenovo за България, обяви, че в бизнеса с крайни потребители компанията има най-висок ръст

От друга страна, имаме закономерност на всеки един пазар. В България най-силен в момента е бизнесът с крайни потребители и съответно в този сегмент постигаме най-голям растеж и марката става все по-популярна. В останалите два сегмента Lenovo е известна отдавна и задачата ни е да поддържаме доброто ниво на взаимоотношения и пазарен дял”, каза Воденичаров.

Lenovo, която преди години купи РС бизнеса на IBM, е ангажирана с разработка на продукти и технологии във всеки един от сегментите, които формират т.нар. персонален клауд компютинг – класически компютри, таблети, лаптопи и нетбуци, смартфони и смарт телевизори. Компанията ще развива и перспективния сегмент на ултрабуците, които са още един елемент от персоналния клауд компютинг, посочи Воденичаров.

Първият ултрабук на Lenovo е моделът U300S, който се отличава с „дишаща” клавиатура. При тази нова технология топлината се отвежда от горната част на клавиатурата, за да не се нагряват коленете на потребителя.

Lenovo Exclusive Store се намира до “Националната опера и балет”. В магазина е налична пълната гама продукти на компанията –  от иновативните Idea лаптопи до легендарните Thinkpad, както и All-in-One работни станции, десктоп компютри и аксесоари. IBS България, която управлява ексклузивния магазин на Lenovo, e водещ бизнес партньор на ИТ гиганта и основен корпоративен доставчик на най-високия клас бизнес компютърно оборудване с марките ThinkPad и ThinkCentre.

Коментар