M-Tel добавя нови облачни услуги

М-Тел ще разшири пакета си от облачни услуги за бизнеса, стана ясно на международна конференция на IDC по-рано тази седмица в София. До края на ноември клиентите на телекома ще получат достъп до конферентни видеоразговори, свързаност между факс и електронна поща и виртуални сървъри, обяви  Виктор Видолов, директор "Качество и сигурност на технологиите" в М-Тел.

ОЩE ПО ТЕМАТА
 
Конференция в София ще разкрие потенциала на „облака"
Предстои „облачно” роудшоу в София
М-Тел ще предлага облачни услуги

IDC прогнозира много динамично развитие на пазара на облачни решения в Централна и Източна Европа през следващите две години, тъй като доставчиците и потребителите вече ще имат необходимата готовност за облака.

В края на юни М-Тел предложи на своите бизнес абонати възможността безплатно да тестват M-Tel Business Mail – услуга, базирана на Microsoft Exchange 2010. Решението помага в организацията на служебните ангажименти през деня, съгласува всички електронни пощи, които потребителят има, събира имейлите в една кутия и подрежда важните бизнес контакти.

Услугата дава възможност на малките и средни фирми да се възползват от предимствата на служебна електронна поща от висок клас, която досега беше достъпна за по-големи компании с ИТ отдели.

„Облачните“ услуги дават възможността почти безкрайни софтуерни и хардуерни ресурси да бъдат налични и достъпни при поискване, с което се елиминира потребността те да бъдат купувани, т.е. чрез тях се спестяват пари. Услугите са достъпни за ползване веднага, като по този начин се пести време.

Компаниите могат да започнат с поръчка на малко ресурси и да ги увеличават, според потребностите (pay as you grow). „Облакът“ повишава гъвкавостта на фирмата, защото дава възможност да се плащат само консумирани ресурси за избран от клиентите времеви период.

Коментар