Сезонът на големите отстъпки и разпродажби на стоки в САЩ започна днес, в т.нар. „черен петък”. Традиционно, най-голям е интересът към продуктите на електрониката.
Въпреки че големите вериги като Best Buy приемат поръчки и онлайн, много американци се редят на опашки, часове преди магазините да отворят врати.
Отстъпките в някои магазини достигат 30%. В повечето случаи стоките се продават с до 10-15% по-евтино от първоначалните цени. Дори и маркови продукти като тези на Apple са достъпни на цени, по-ниски с 8-10% .
Прогнозите сочат, че средностатистическото американско семейство ще похарчи в черния петък около $385, което е с $20 повече спрямо миналата година. В покупките ще се включат около 225 милиона души.
Много магазини канят знаменитости за снимки в рекламни клипове, за да привлекат повече внимание у купувачите.
„Черният петък” датира като явление в търговията от 60-те години на миналия век. Подобни разпродажби има и на други пазари освен САЩ, но размерите на търговията са по-малки.
НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО ПОТРЕБИТЕЛЯТ Е ДОВЕДЕН ДО ПОЛОЖЕНИЕТО НА ЛУДО И ГЛАДНО ГОВЕДО, КОЕТО НАСТЪРВЕНО НАПАДА ПОРЕДНАТА РАЗПРОДАЖБА ОРГАНИЗИРАНА ОТ БАНДАТА НА МОШЕ и Компания.
ЧЕСТИТА ВИ ДЕМОНО-КРАЦИЯ !!!