Поименните оферти са ефективни за жените

Коледното пазаруване започна на пълни обороти и компаниите, които демонстрират разбиране към предпочитанията на потребителите, е по-вероятно да предизвикат по-голям интерес. Според телефонно проучване на Xerox сред американци в зряла възраст, има възможност търговците да избегнат „информационното претоварване“ чрез персонализиране на посланията, които изпращат.


Персонализираните оферти и маркетингови материали имат висока ефективност, твърди проучване
 

Повече от 4 от всеки 10 участници в анкетата (41%) споделят, че по време на празниците намират информация и оферти, които отговарят на техните интереси. 45 процента от жените са склонни да четат, да запазят и да се възползват от предложенията, адресирани поименно до тях – като тези,  изготвени на база предходни покупки или въз основа на онлайн търсене.

Според проучването, потребителите запомнят едва 4 от 3000-те рекламни послания, на които сме изложени всеки ден“, казва Криста Карон, главен маркетинг директор на Xerox. „Проучването потвърждава, че за да спечелиш важно място в съзнанието на потребителя и да можеш да повлияеш на решението му за покупка, се изисква проницателност, лично отношение и умение да поднесеш съобщението по различен начин“.

Изследването също открива, че универсалният подход не е ефективен при съвременния потребител. Близо 1 от 4 възрастни (24%) до 35 години е склонен да прояви интерес към имейл оферта, докато тази нагласа споделят едва 8 процента от запитаните на възраст от 55 години и нагоре.

41 процента от анкетираните над 55 години все още обръщат внимание на вложени във вестника брошури, процентът скача до 50 на сто при възрастовия диапазон 34-54.

В допълнение, 57 процента от запитаните отговарят, че нямат смартфон. Ето защо търговците, които залагат на комуникация посредством апликации и QR кодове с цел привличане вниманието на потребителите по празниците, най-вероятно ще имат нужда да включат и традиционни маркетинг техники, за да разширят периметъра на аудиторията си, заключава проучването.

Коментар