D-Link се позиционира в B2B решенията

217% увеличение в сегмента на IP-базираните системи за видеонаблюдение и над два пъти ръст на бизнеса с решения за съхранение на данни отчете D-Link България. Данните обхващат периода януари – ноември 2011 г, като базата за сравнение e цялата 2010 г., съобщи на пресконференция в София Томас фон Бароз, управляващ директор и вицепрезидент на D-Link за страните от Централна и Източна Европа (Германия, Австрия, Швейцария, Полша, Унгария, Словакия, България и Румъния).


Томас фон Бароз, вицепрезидент на D-Link за Централна и Източна Европа, обяви на пресконференция в София, че компанията се позиционира като доставчик на пълно портфолио от B2B решения
Впечатляващият ръст се дължи най-вече на продуктите, предназначени за малкия и средния бизнес, обясни Огнян Данчев, мениджър на D-Link България. Според него, факторът за двукратно увеличение е достъпната цена на IP-системите за видеонаблюдение. „През последните три години професионалните решения стават все по-достъпни и за малкия, и средния бизнес”, допълни той.
Целта ни е да се позиционираме като компания, предлагаща пълно портфолио В2В решения, а не само като производител на продукти за потребителския сектор. Развиваме бизнеса си в нови, стратегически сфери, като водещи са сториджите и IP-системите за видеонаблюдение. На пазарите в другите европейски страни този модел работи, следователно ще работи и тук”, заяви Томас фон Бароз, като подчерта, че за D-Link е важно да се утвърди на българския пазар като доставчик на цялостно портфолио от мрежови решения за бизнеса.
По данни на Gartner, приходите на D-Link от пазара на Ethernet комутатори в световен мащаб са нараснали с 5,1% през второто тримесечие на 2011 г. спрямо същия период на 2010 г. Компанията е и петият по приходи доставчик на този тип продукти в света. От Gartner отчитат и стабилен ръст в доставките на комутатори с Gigabit интерфейс, допълни Иван Симеонов, управител на „Ню Апроуч” – компанията, организатор на събитието.


Огнян Данчев, мениджър на D-Link България, подчерта, че компанията разполага с пълно портфолио за големи инфраструктурни проекти
Докато в страните от Централна Европа D-Link е популярна като доставчик на решения за телекомуникационния сектор, в световен мащаб компанията е по-известна като производител на ADSL и суичинг-решения, предназначени основно за сегмента на средния бизнес, коментира Огнян Данчев.
Покрай Power over Ethernet технологията D-Link навлиза и на пазара на системите за IP-видеонаблюдение. Предлагаме пълна гама решения както за дома, така и за офиса. Освен продукти за потребителския сегмент D-Link разполага с портфолио и за големи инфраструктурни проекти", каза още Данчев. В България компанията ще се фокусира върху решения във високия клас.
Според Данчев, успехите на мрежовия производител у нас се дължат на добрата работа с партньорите – дистрибутори и системни интегратори, на които ще се разчита и в бъдеще. Предвиждат се нови партньорски програми и услуги за дилърите, както и нова онлайн система.
 

Коментар